Terug naar de schoolsite!

woensdag 30 juni 2021

Afscheid L5 2021 :(

 Hallo allemaal

Een laatste blogpost. Een zot schooljaar, dat voorbij gevlogen is. We hebben samen veel meegemaakt. We hebben gelachen, geleerd, gespeeld en soms ook een beetje geweend. Een jaar om nooit te vergeten.

Het was mijn allereerste echte klas als juf Sien, en amai, wat een klas! Stuk voor stuk toppers.

Ik wil jullie allemaal heel hard bedanken voor het mooie schooljaar die jullie mij gegeven hebben. Ik ga jullie allemaal missen.

Gelukkig zie ik jullie volgend jaar nog op dinsdagnamiddag, want dan mag ik in het tweede leerjaar staan. Jullie zijn dus nog niet van me verlost ;)


We hebben de laatste week in stijl afgesloten. We deden een escape-cluedo: Frida Kahlo was vermoord, en de leerlingen moesten escaperoom gewijs de moordenaar, het moordwapen en de locatie vinden. Het groepje van Leon, Martha en Shani hebben dit in de snelste tijd kunnen doen! Proficiat! 

Daarna vierden we Telmo's verjaardag. De laatste jarige in de klas. We leerden ook een liedje met bekers: the cup song.

In de namiddag was er dan tijd voor een vrij podium. Iedereen die iets wilde tonen, mocht dit doen. Martha speelde op haar saxofoon, Leon op zijn cello en Wout blies op zijn trompet. Daarna speelden ze ook een stukje samen, zonder te oefenen!

Cibeau toonde enkele van zijn creatieve werken, net zoals Manou.

Shani en Jasper gaven een minilesje judo, fantastisch!

Dinsdag was het eindfeestje: cadeautjestijd! 

Daarna bakte de juf pannenkoeken terwijl de rest de film verder keek.

In de namiddag mochten ze dan een piñata kapotslaan :D Veel snoepjes voor iedereen!

We namen ook afscheid van Merphewz, want die gaat volgend jaar naar een andere school.

Nu is het tijd voor een verdiende vakantie, zodat we met volle batterijtjes aan het nieuwe schooljaar kunnen beginnen.

Jullie gaan dat heel goed doen, in het zesde leerjaar. Tot in den draai! 

juf Sien out xxx