Terug naar de schoolsite!

donderdag 7 november 2019

Godsdienst 

Bezoek aan de begraafplaats te Egem

Op zoek naar symboliek.

05/11/2019






Ik vond de tekst mooi geformuleerd.


 Ik koos dit graf omdat Jezus erop staat.


Het graf van het overleden kindje deed me denken aan mijn zusje.


 Dit is een mooi graf en het draagt toevallig ook mijn familienaam.


Ik koos deze graven, omdat ze van mijn buren zijn.


Dit vond ik een mooi graf.


Dit is een heel speciaal graf, met het dakje en het bankje.
Het lijkt op een kapel.


Dit kindje stierf dit jaar.


Deze baby leefde amper een dag.


De gele bloemen vind ik symbolisch.
De bloemen hebben een mooie kleur en
ik vond het jammer dat het kindje al na 1 dag stierf.


Ik vond de strijkparels speciaal.



Ik vind het zielig als een kindje sterft.


Ik koos voor dit graf omdat het van een baby is.



Britt : Het kruisbeeld viel me op.

Nathan : Dit is het graf van mijn eigen 'metje en petje'.

Xander : Ik sta bij het graf van mijn buurman.

Renske : Dit kindje was amper een jaar.